2017. feb 14.

Búcsútekerés videóval!

írta: Béla Készül
Búcsútekerés videóval!

A pár hetes szünetem előtti utolsó bringázást csináltam meg! Keserédes pirula!

A tegnapi csúcsot követően ma végképp fáradtabb izomzattal, de múlhatatlan lelkesedéssel vetettem bele magam a group cycling órába! Több int egy órát tekertem, néha úgy éreztem, hogy betonból vannak a combjaim, de végigcsináltam! Hegyek, síkok váltották egymást, s mire a nyújtáshoz értünk, több mint 21 kilométer újra a lábamba került, és 517 kalóriától búcsúztam el.

img_20170214_104543-collage_1.jpg

Nem csak a kalóriáktól, hanem a bringától, a motiváló közegtől, a csajoktól és Gábortól is el kellett kicsit búcsúznom, ha minden igaz, az operáció után 5-6 héttel ülhetek újra kerékpárra! Meglátjuk, hamarosan találkozom a gyógytornásszal, aztán majd pontosabbat tudok.

ok_5.png

Ha már ezt a keserű pirulát le kell nyelnem, csináltam két kisebb videót a tekerésről. Az első a képekből egy válogatás, míg a második címe: Így ne készíts videót magadról bringázás közben, avagy így tekerj fejjel lefelé!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran! Köszönöm!

Szólj hozzá

videó motiváció kerékpár térdműtét láberősítés Béla Készül group cycling kardióedzés #15000perc