2016. okt 31.

Edzésterv: kell a tudatos felépítés!

írta: Béla Készül
Edzésterv: kell a tudatos felépítés!

Az utóbbi időben két területen is sikerült annyira legyőznöm magam, hogy saját rekordot úsztam két kilométeren, míg egyéni csúcsot is elértem futásban! Nem állok, és nem elégszem meg, de olyan jó ez az érzés, hogy újra át szeretném élni! Ehhez módosul az edzésterv!

Szeretek tervezni, vagy máshogy fogalmazva tervek nélkül elvesznék a nagy világ dzsungelében, így sokszor előbb tudom, hogy mit fogok pár hét múlva csinálni, mint épp holnap. A tervek keretet adnak az életemnek, tudom, mikor, miért és mennyit kell dolgozni a hétköznapokban, pont így van ez az edzések esetében is.

img_20161017_085106.jpg

Módosuló edzésterv

A legfőbb változás az eddigiekhez képest, hogy növelni szeretném a jelenlegi heti négy edzést öt alkalomra. A mennyiségi változás mellett szeretném az úszást is rendszeresíteni, miután ez az ág egész jól megy, kicsit el szoktam hanyagolni, de a tervbe foglalva nem fogom! Remélem. Emellett a havi négy futásaim számát is megemelem hatra, míg a három testsúlyos edzésem megmarad.

sweet_birthdaymessages_forhusbands.png

Felváltva végezném ezeket a heteket, így remélem, a változatosság is megmarad, és az eredmények is jönni fognak!

Csapatember vagyok, csináljátok velem! Futáskihívás!

Miután egyrészt világ életemben csapatban játszottam, edzettem, másrészt a visszajelzéseitek alapján nektek sem, ahogy nekem sem árt a plusz motiváció, így meghirdetem november hónapra a 60 kilométer futáskihívást, amihez csatlakozhattok! A lényeg, hogy mindegy milyen felosztásban futsz, lehet harmincszor két kilométer, vagy kétszer harminc, a lényeg, hogy összesen minimum hatvan legyen meg a novemberi hónapban! Nekem ezt muszáj a felkészülés miatt végigcsinálnom, de könnyebb, ha tudjuk, hogy a többiek is csinálják! A részleteket itt találjátok, csatlakozzatok, csináljuk végig együtt!

cover2.png

Mindenkinek jó edzést!

Szólj hozzá

futás támogatók edzésterv Béla Készül futáskihívás futástechnika