2017. jan 02.

Ezt fogom elérni 2017-ben!

írta: Béla Készül
Ezt fogom elérni 2017-ben!

A múlt heti visszatekintésem után most itt az idő, hogy előre is nézzek, tervezzek! Egy csodás 2016-os év van mögöttem, és legalább ilyet, sőt még jobbat tervezek 2017-re! Íme!

A szakmám predesztinál, hiszen közgazdász lennék papír alapon, így tervezni, értékelni, számokkal, grafikonokkal bíbelődni igazán szeretek! A sportteljesítmény kapcsán is fontos, hogy tudd mérni magad, legyen összehasonlítási alapod, pontos és egyben reális célkitűzésed. A saját idei céljaimat írom most le nektek, hogy legyen mihez tartani magam!

img_20161128_100203.jpg

A számomra legnehezebb területen, a futás kapcsán kell, és szeretnék a legnagyobbat fejlődni. Most nem az idő lesz az elsődleges nekem, hanem a táv, bár jó eséllyel kéz a kézben járnak ezek a dolgok. A tavalyi esztendőben közel 250 kilométert futottam összesen, ami a korábbi nullához képest hatalmas előrelépés, a mostani gondolataimhoz, állapotomhoz, elvárásaimhoz képest viszont édes kevés. Idén ennek minimum a duplája a cél, azaz ötszáz kilométert meg kell haladnom, vagy szaladnom 2017-ben!

A kerékpárt is szeretném mindinkább a mindennapok részévé tenni edzés szinten, és közlekedési eszközként is, remélem sikerülni is fog. A 2016-os értékem 360 kilométer körül van, itt is a duplázás lesz a cél, azaz a hétszázhúsz kilométert célzom meg! Sajnos papírkutya vagyok télen bringázni, így ebbe az értékbe beleértem a group cycling órákon tekerteket is, nagyon közel van ugyanis a dolog az országúti tekeréshez!

dsc_0560.JPG

Alkalomszámra az úszásban szeretnék a legnagyobb ugrást produkálni. Miután a triatlon ezen ága megy a legjobban, eléggé elhanyagoltam a másik két sportág erőltetése miatt. Szeretném ezt is havonta rendszeresen űzni, hogy egyrészt javuljak benne, másrészt, hogy állóképességben is erősödjek tőle. Akármennyire hihetetlen, összesen tizenháromszor voltam idén úszni, összesen húsz kilométer mentem, itt komoly javulásra van szükség, minimum húsz alkalommal szeretném tiszteletemet tenni uszodában, vagy nyílt vízben.

A saját testsúlyos tréningek terén elég kitartó voltam, itt csak nagyságrendi számot tudok mondani, de körülbelül százhúsz edzést csináltam előző évben, és 2017-ben is szeretném ezt a számot elérni, talán kicsit meghaladni, ha lehet. Ez heti három tréninget takar, erre szükség lesz idén is, hogy mind az erő, mind az állóképességem meglegyen.

Így visszaolvasva most úgy érzem, sikerült egy ambiciózus tervet kieszelnem, de ha már megírtam nektek, akkor teljesíteni, de minimum mindent beleadva megpróbálni, kötelező! Gyere 2017, készen állok!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Szólj hozzá

blog úszás motiváció kerékpár futás eredmény triatlon célkitűzés Béla Készül