2017. jan 04.

NEM szokványosan ért véget a mai edzésem!

írta: Béla Készül
NEM szokványosan ért véget a mai edzésem!

NEM szokványosan ért véget a mai edzésem, szirénázó autóval mentem a végén, nem saját kocsival!

Történt ugyanis, hogy rájöttem az edzésen, hogy egy perc iszonyatosan hosszú tud lenni! Ilyen intervallumokban dolgoztunk, és azt kell mondjam, hogy nem is ment rosszul. Egészen a végéig! Kb. 3 perc volt az edzésből, amikor fél alkartámaszban voltam, és a saját izzadságomon kicsúszott a kezem, és kificamodott a vállam. Sajnos sokszor volt már ilyen, jött a mentő, vittek be a kórházba, majd röpke egy órás tortúra után elaltattak, és visszatették a vállam. Minden ok, jól vagyok, de nem bánom, hogy már mögöttem van a sztori. Holnap pihi, pénteken megyek hasazni és lábazni :-D

Szólj hozzá

fájdalom edzésnapló váll saját testsúlyos edzés Béla Készül