2016. jún 27.

Ez az igazi csoda!

írta: Béla Készül
Ez az igazi csoda!

Fura egy pali vagyok, sokan mondják, vannak különös hóbortjaim, mondhatni csodabogár vagyok. Most már nemcsak ebben, hanem egy nemesebb értelemben is! Ez most a csoda!

Munkámból kifolyólag akár a gyermektáborok esetében, akár a gyerekcsapat edzőjeként sokat foglalkozom törpicsekekkel. Élvezem is, hiszen mosolyt csalni az arcukra, fejlődést elérni náluk úgy, hogy a folyamat minden pillanatát örömmel éljék meg, kihívás és egyben örömteli hivatás.

A gyerekeknek, ahogy nekünk is, rengeteg álmuk, kívánságuk van. Nekem például az, hogy sikerüljön elfogadható eredménnyel teljesítenem a kitűzött célomat, az 5i50 Budapestet. Miközben gőzerővel küzdök és készülök a nagy megmérettetésemre, jött egy lehetőség, amivel mindenképpen élni szerettem volna! Az IRONMAN 70.3 Budapest szervezőcsapata idén is indít jótékonysági kampányt, és ezúttal egy egészen különleges szervezetet támogat: a Csodalámpa Alapítványt. Az alapítvány súlyosan beteg gyerekek kívánságát, szíve vágyát teljesíti, és ezzel valóban csodát tesz, mert mosolyt visz a kezelések szorongással teli világába és erőt, reményt ad a gyógyuláshoz.

20160623_120134.jpg

A programhoz én is csatlakoztam, és az alapítvány egyik nagyköveteként Csodabogár lettem! Az 5i50 minden, izzadtságcseppjeimtől várhatóan sűrűn öntözött kilométerét felajánlottam a gyerekek álmainak megvalósításáért! Részemről feladat, hogy megfelelően teljesítsek a versenyen, tőletek viszont segítséget kérünk a beteg gyerekek kívánságainak, álmainak, vágyainak beteljesítésében!

Azt hiszem, ha sokan összefogunk, sikerülhet a dolog! Itt tudtok ti is segíteni! Minden apró, kis segítség is felér egy fél világgal a törpéknek, így bízom benne, hogy lesz lehetőségetek ebben mellénk állni! Köszönöm előre is nektek a gyerekek nevében is, küzdjünk, álljunk össze, és sikerülni fog! Az álmok megvalósítása, az 5i50, vagy bármi, amire csak vágyunk!

dsc_3642.JPG

Szólj hozzá