2016. júl 25.

Csúcsforma, időzítés

írta: Béla Készül
Csúcsforma, időzítés

Eljött a hét! Az a hét, amire tavaly december óta készülök, küzdök, harcolok, és most itt van! Vasárnap életem első triatlonos, és egyben eddigi talán legnehezebb kihívása vár rám, az 5i50 triatlonverseny. Másfél kilométer úszás nyílt vízben, negyven kilométer kerékpár és tíz kilométer futás. Huh!

„Közelítesz verseny? Gyere!”

Az elmúlt pár hétben volt, hogy megijedtem kicsit, hogy mennyire közelít a verseny napja, de mostanra már nincs annyira tele a gatyám. A félsz persze kicsit megvan, de úgy érzem becsülettel felkészültem, nagy baj elvileg nem lehet. Még véletlenül sem bízom el magam, de kicsit talán jobban kihúztam magam a napokban. „Közelítesz verseny? Gyere!”

13646824_10207031086883902_2127384218_o.jpg

Úgy érzem, megfelelően felpörögtem, az elmúlt edzéseim is elég jól sikerültek. A legutóbbi tréningen hallottam edzőmtől egy olyat, hogy „Béla, ez jó volt, tényleg jó!”. No, nem tudom más trénereknél ez hogy van, de nálunk dicsérni nem nagyon szokás! Nagyon örültem, büszke is voltam, és éreztem, hogy ez most tényleg nem volt rossz.

dsc_4367.JPG

Csúcsforma, időzítve!

Egyre több területen éreztem, hogy kicsit más, ha nem is könnyebb, de a nagyobb terhelést is kicsit tovább bírom, mint korábban. Azt hiszem mostanra jutottam el oda, hogy kimondható, a jelenlegi lehetőségeimhez és adottságaimhoz képest csúcsformában vagyok! Az, hogy ezt az állapotot az 5i50 hetére sikerült elérni, megfelelő időzítéssel, az edzőim, Peczár Tímea és Szakács Ottó érdeme. Ezúton is köszönöm nekik!

dsc_1959.JPG

A versenyig!

Vasárnapig a héten pihentetés a terv, minden nap mozgok valamit, de leginkább átmozgatás jelleggel, finoman! Csütörtökön már regisztrálok a helyszínen, aztán vasárnap tíz óra körül lövik fel a startpisztolyt, és elindul a triatlonos kalandom! Nagyon várom már!

dsc_2166.JPG

Két személyes!

Egyrészt szeretném nektek megköszönni az elmúlt harminckét hetet, hogy olvastatok, biztattatok, remélem sokatokkal a versenyen is összefutok, kivel versenyzőként, kivel szurkolóként! Köszönöm!

A másik, hogy szeretném nektek megköszönni, hogy ilyen sokan segítettetek, hogy csodabogárként besegíthessek a Csodalámpa Alapítványnak a beteg gyerekek kívánságainak teljesítésébe! Minden kisebb, nagyobb felajánlásnak nagyon örültünk és köszönjük! Aki még szeretne, és tud segíteni, van még pár nap, itt tud! Köszönjük előre is!

Szóval vasárnap verseny, szorítsatok, és gyertek ki a családi sportfesztiválra, találkozzunk ott!

Szólj hozzá

blog triatlon megmérettetés Béla Készül