2016. aug 15.

És most hogyan tovább?

írta: Béla Készül
És most hogyan tovább?

Túl vagyok az eufórián, elemeztem az eredményeimet, könnyezve sikerült kacagni magamon, és most itt vagyok. Itt vagyok egy nem kis kérdés előtt: most hogyan tovább?

Ha van egy komolyabb célkitűzésed, sokat dolgozol érte, és sikerül elérni, nagy a boldogság, de felmerül a kérdés, hogy miként haladj tovább, mi legyen, ami igazít az úton? Nekem az 5i50 Budapest triatlonverseny legalább akkora élmény volt, mint amekkora kihívás!

dsc_2990.JPG

„Az út maga a cél”, olvassuk gyakran, és tényleg van benne valami. Tetszett a küzdelem, élveztem, ahogy szépen lassan az életem részévé vált a sport, és persze ahogy mentek le a kilogrammok… Mindenképpen szeretném folytatni a mozgást ugyanolyan intenzitással, ahogy eddig tettem, de emberből vagyok, méghozzá a legrosszabb fajtából! Félek tőle, hogy ha nincs egy központi elem, egy cél, ami lebeg a szemem előtt, akkor visszább fogok venni: szépen lassan, fokozatosan, ezt pedig nem szeretném.

dsc_2986.JPG

A gondom a következő cél meghatározása. Sok minden kering a fejemben, de totál amatőrként magam sem tudom, hogy mi lenne a jó döntés, mi a következő szint, amire el kellene, lehetne reálisan jutni. A segítségeteket, tanácsotokat kérem, hogy a következő nagy célt magam elé tűzhessem! Leírom most nektek, amik eszembe jutottak, de minden véleményt, javaslatot örömmel fogadok! Ha a válaszlehetőségek között nincs olyan, amit jónak láttok, kérlek írjátok be kommentbe! Köszönöm előre is!

Várom javaslataitokat!

 

Szólj hozzá

blog verseny triatlon célkitűzés Béla Készül versenyeim