2016. aug 22.

Íme, az új célom!

írta: Béla Készül
Íme, az új célom!

Legutóbbi posztomban arra kértelek titeket, hogy segítsetek eldönteni, mi lenne az 5i50 triatlonverseny után a következő lépés, milyen új célt tűzzek ki magam elé? Sokat gondolkodtam, rágódtam, és végül megszületett a végeredmény! Felemás lett, íme, itt az új célom!

Gondolkodtam, hogy miként tudnám elérni mielőbb azt az eufóriát, amit életem első triatlonversenye okozott. Egy biztos volt, új cél kell magam elé! Kértem ebben segítségeteket, és ezúton is köszönöm a több mint százötven szavazatot, valamint a hozzászólásokat, támogatásokat, javaslatokat! Íme, ti ezt gondoltátok:

szavazas.png

Ez alapján az IRONMAN 70.3 verseny lett a győztes javaslat. Megmondom őszintén, én is kacsingattam óvatosan a féltáv irányába, de alapos mérlegelés után úgy döntöttem, hogy muszáj lépésről lépésre haladnom! Önmagában az idei esztendő után az 5i50 verseny teljesítése nem lenne elég kihívás, ezért inkább úgy szeretném teljesíteni, hogy az eredményeim sokkal jobbak legyenek, mint idén!

Házi versenyek!

A javuló időeredmények érdekében, valamint azért, hogy ne kelljen egy évet várnom a következő megmérettetésre, azt gondoltam ki, hogy megcsinálok a hátralévő időben két „házi 5i50 versenyt”, azaz december és március-április magasságában végigcsinálom a másfél kilométer úszás, negyven kilométer kerékpár és tíz kilométer futás hármast! Addig persze folyamatosan edzek, és megpróbálok lépcsőfokról lépcsőfokra jobb eredményeket hozni! Bízom benne, hogy sikerül!

dsc_2980.JPG

Remélem, a megálmodott edzéstervvel el tudom érni a komolyabb javulást, amiben reménykedem, mindenesetre látni fogom, hogy miben és hol kell fejlődnöm! Szorítsatok, én pedig fogamat összeszorítva megyek tovább a magam amatőr bájjal díszített útján!

Szólj hozzá

blog kezdet verseny eredmény házi verseny célkitűzés megmérettetés Béla Készül