2016. sze 26.

Dugó, lubickolás, rekord!

írta: Béla Készül
Dugó, lubickolás, rekord!

Az elmúlt hetem a mérésekről, a számokról szólt, próbáltam minél több ágban lemérni, hol is tartok a felkészülésben! Habár az igazi 5i50 triatlonversenyig még sok idő van, a decemberi házi 5i50 viszont már itt kopogtat az ajtón!

A három triatlonos ágból (úszás, kerékpár, futás) kettőben sikerült, az én szintemen, komolyabbat végrehajtani, a futást még a térdem problémái miatt hanyagolom.

Bringával dugóban?

Voltam kerékpározni, vártam már nagyon! Biciklis futárt játszva vittem be egy doksit egy céghez, és összesen harmincegy kilométert sikerült letekerni. Mindezt 1:39 óra alatt úgy, hogy még dugóban is álltam a bringával. Ilyet amúgy még nem tapasztaltam, érdekes élmény volt. A tekerés után éreztem a combjaimat rendesen, de rá egy órára, ahogy másnap, már semmi nem volt. Ez azért pozitív a lábaim állapotára nézve.

dsc_4408_1.JPG

Csak laza lubickolás, rekord

Elmentem úszni is! Ide sajnos ritkábban jutok el, de most nagyon eltökélt voltam. Miután a verseny óta nem úsztam komolyabban, úgy voltam vele, hogy leúszok két kilométert, de lazán, semmi pörgés. Mentem, számoltam a hosszokat, és másfél kilométer után ránéztem az órára, és olyan jó időt mutatott, hogy a maradék ötszáz métert viszont meghúztam. Végül harmincnyolc perc alatt sikerült a táv, ami az idei legjobbam! Boldog voltam, úgy érzem itt még van tartalék!

dsc_4419.JPG

Saját, (nem kis) testsúlyos edzés

Elsősorban erősítő feladatokat végeztem az előző héten, volt olyan napom, hogy kétszáz fekvőtámaszt ugyanennyi hasprés követett, de olyan is, ahol a guggolástól a súlyzózáson át, az előbb említett két gyakorlatig minden volt vegyesen. Mindegyik esetben sikerült totálisan elfáradnom, úgy érzem a maximumot itt is kihoztam magamból.

dsc_4596.JPG

Összességében nem rossz hetet tudok magam mögött, de persze, remélem, ez még csak a kezdet! A terv, hogy a heti három fix edzésemet négy alkalomra emeljem, remélem, belefér majd az időbe, és így a fejlődés is töretlen lehet! Szorítsatok, és eddzetek ti is! Hajrá!

Szólj hozzá

blog úszás kerékpár rekord saját testsúlyos edzés