2017. feb 03.

„Nyaralás” Béla módra: napsütés és izzadságtenger!

írta: Béla Készül
„Nyaralás” Béla módra: napsütés és izzadságtenger!

Tekertem ma a napsütésben az izzadságtenger partján, mint ha nyaralnék!

img_20170203_100443.jpg

Bringázással indítottam a napot, egy szuper group cycling órán vettem részt! Az alapfelállás, miszerint edzőnkön, Kanczler Gáboron, kívül egyedüli pasiként tekerek a hölgykoszorúban, már szuper! Ha azt mondom, hogy nincs olyan csajszi, akitől ne tanulhatnék tempót, kitartást, akkor nem hazudok, de így legalább van segítség és motiváció is!

img_20170203_085735.jpg

Ebben az idilli környezetben vágtam bele a tekerésbe, egy kis ablakon beszűrődött a napsugár, ami pont rám esett (véletlen?), és közben pörögtek a lábak százas fordulaton, na meg két hegyet megmászva hatvanötön. Iszonyatosan elfáradtam, és talán még ennyit nem sikerült izzadni itt, pedig rekordkísérletek már voltak!

Összesen ötvenkét percet mentünk, ezalatt 18,7 kilométert tettem meg, átlagosan 143-as pulzussal, de a maximumom 169-ig is felment! 461 kalória huss, miközben a mérő app először írta ki nekem: „You trained like a sportperson!” Hát, köszi!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran! Köszönöm!

Szólj hozzá

edzés motiváció kerékpár edzésnapló triatlon Béla Készül kerékpáros cipő group cycling #15000perc