2017. jan 31.

ITT az új kerékpáros állandó!

írta: Béla Készül
ITT az új kerékpáros állandó!


Új megoldást próbáltam ki ma a tekerésnél, és rájöttem egy állandóra, ami akár benti, akár országúti kerekezésnél fennáll!

img_20170131_085810.jpg

Ma tekeréssel terveztem véghezvinni a 10 edzés kihívás utolsó januári edzésnapját, és örömmel jelentem, sikerült az előreirányzott, decemberi 17 alkalom mellé a +3, azaz húsz tréninget végigcsinálnom 2017 januárjában! Ez önmagában szuper dolog, nem lenne baj, ha etalon lenne, de annak is örülhettem, hogy a mai bringázásnál értem el eddig a távolsági rekordom, ami mostantól 21 kilométer. Nagyságrendileg 42-43 perc alatt tejesítettem a távot, pontos adatom sajnos ezúttal nincs, behalt az alkalmazás, így nem rögzítette az adatokat, szóval azt tudom megosztani, amire emlékszem.

A nekem belőtt 160-as pulzust ilyenkor nehéz tartani, de 150-170 között sikerült lehoznom a mai group cycling órámat. Elfáradtam megfelelően, és újdonságként kipróbáltam, hogy ezen az órán nem álltam ki, azaz ne álltam fel a tekeréseknél, kizárólag a pedálfordulatot tartottam. Miután nem álltam fel, és végig a nyeregben csücsültem, sikerült rájönnöm az állandóra, ami mind az országúton, mind teremben igaz: ha nem állsz fel, fájni fog a formás hátsód, de nem kicsit! Így is lett!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran! Köszönöm!

Íme, két videó máról!

A lábmunka:

És a szenvedés, de küzdés hozzá:

Szólj hozzá

kerékpár fogyás rekord megvilágosodás edzésnapló mozgás láberősítés Béla Készül group cycling