2016. dec 12.

Felkészültem? Már mindegy, szombaton verseny!

írta: Béla Készül
Felkészültem? Már mindegy, szombaton verseny!

Felkészültem? Felkészültem! Verseny, vagy csak egy lépcsőfok a készülésben? Azt hiszem, mindkettő, mindenesetre egy biztos, szombaton verseny!

Másfél kilométer úszás, negyven kilométer kerékpár és tíz kilométer futás! Ez az olimpiai távú triatlonverseny, az 5i50 Budapest, amire készülök, és aminek egy házi verzióját tervezem megcsinálni szombaton! Amióta elhatároztam az új célom, azaz négy hónapja heti négy-öt tréninggel készülök elsősorban a nyári megmérettetésre, de közben persze a most szombati első felmérőre!

img_20161205_090000.jpg

Íme, a célidők!

Nem vagyok csúcsformában, nem is volt cél, hogy kifejezetten mostanra élesítsük a teljesítményemet, ettől még persze szeretnék számomra maradandót alkotni. A nyári eredményeimet, és az eddigi edzéseket figyelembe véve tudok magam elé időeredményeket is célul tűzni, íme!

Az úszást szeretném fél órán belül tartani, ha lehet, nyáron 31:43 perc volt az eredmény. A kerékpárt 1:39 óráról csökkenteném minimum négy perccel, míg a futásnál az 1:08 órás időt szeretném, amennyire csak lehet, egy órához közelíteni.

img_20161206_112558.jpg

A fentiek nekem ambiciózus tervek, meglátjuk, mit sikerül belőle megvalósítani. A versenyhelyszín, a Sport11, kifejezetten kulturált és ideális pálya egy ilyen „házi 5i50” versenynek, viszont összidőt, depózást nem fogunk mérni, tekintettel az évszak sajátosságaira (pl. hajszárítás). Ettől persze még igyekszem tempósan öltözködni, minél előbb nekilátni az úszás utáni tekerésnek, majd után a futásnak.

img_20161205_085814.jpg

Őszintén szólva kicsit izgulok, hogy mennyire fog menni, remélem sikerül majd megfelelnem az elvárásoknak, elsősorban a felkészülésemhez rendelt időknek. Bízom benne!

Ha van kedvetek szurkolni jönni, itt tudtok csatlakozni hozzám, illetve információk, címek is elérhetőek! Akár a helyszínről, akár otthonról, annyit kérek, szorítsatok nagyon! Köszönöm előre is!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Szólj hozzá

blog verseny célkitűzés Béla Készül versenyeim