2017. jan 16.

ŐRÜLT lábnapot tartottam…

írta: Béla Készül
ŐRÜLT lábnapot tartottam…

Őrült lábnapot tartottam, illetve ilyen meglepit hozott nekem edzőm mára. A hétvégi futás után egyszerre éreztem, hogy meghalok, és jól esik. Izgalmas volt!

Holnap kiderül, melyik lesz az erősebb, de hogy a járás robotosan fog menni, az biztos!

Nem volt sokféle gyakorlat, de azokból viszont nem kevés mennyiségben kellett végrehajtani:

  • összesen 250 guggolás, százanként eltérő tempóban (gyors, közepes, lassú, utóbbiból volt ötven, szerencsére)
  • 100 guggolásból ugrás
  • 200 kitörés ugrálva, közben belerúgózva
  • traktorgumiból ugrálás be és ki, ebből száz lett volna, de a megadott időre csak ötven ment
  • majd levezettünk 150 hasizomgyakorlattal

Edzésadatok:

50 perc, átlagos pulzus a maximum 76%-a, a legtöbb ugyanennek a 91%-a, 654 kalória sicc!

Mókás volt, holnap tekerés!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Szólj hozzá

edzés guggolás edzésnapló kitörés láberősítés Béla Készül