2017. jan 25.

VÁLLREGENERÁLÓ ezerötszáz!

írta: Béla Készül
VÁLLREGENERÁLÓ ezerötszáz!

Tegnap is, sőt ma reggel is gondolkodtam, hogy jó ötlet-e? Aztán végül belevágtam, meglátjuk!

Több mint egy hónapja nem voltam úszni, sőt jó pár hete, hogy felsőtestedzést sem csináltam a vállficamom miatt, így maradt a folyamatos lábedzés. Nem volt vele baj, de az úszás már nagyon hiányzott! Gondolkodtam, hogy nem korai-e még a dolog, de megnyugtattam magam, hogy van három, úszásra alkalmas végtagom, annyi csak elég lesz!

img_20170125_082845.jpg

Éreztem a vállam már az első hosszoknál is, de direkt lassan mentem, szoktattam a mozgáshoz, nem húztam jobbal nagyokat. Végig volt egy tompa fájdalom, de hosszról hosszra csökkent valamelyest, így folyamatosan növeltem a fejemben a távot Eleinte pár száz métert szerettem volna menni, aztán lett ezer, majd a vége ezerötszáz lett! Remélem regenerációs hatása lesz, és nem ront a helyzeten, jó eséllyel ez holnap el fog dőlni. Ha fáj, korai volt, ha nem, akkor irány a medence újra, hogy mielőbb megerősítsem újra!

img_20170125_083930.jpg

Felfrissültem, szuper volt, ráadásul a "gép" az egyes számú öltözőszekrényt adta, ez nem lehet véletlen!

Edzés adatok: 1500 méter úszás 36 perc alatt. 

Béla készül, készüljetek Ti is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran! Köszönöm!

Szólj hozzá

edzés fájdalom úszás edzésnapló mozgás váll regeneráció Béla Készül #10edzés