2016. okt 24.

Fuss Béla, fuss!

írta: Béla Készül
Fuss Béla, fuss!

Fuss Béla, fuss! Bár úgy menne, mint a filmben, de rajta vagyok! Sőt előző héten egy egyéni csúcsot is sikerült elérni! Alakul ez!

Ahogy legutóbb is írtam nektek, már a decemberi első főpróbán megpróbálok javítani a nyári 5i50 Budapest triatlonversenyen elért időimen, bízom benne, hogy sikerül is. Mindehhez kicsit átalakítom majd, elsősorban növelem az edzésmennyiséget, illetve külön-külön a három ágban is megpróbálom még jobban odatenni magam.

A legégetőbb terület, a futás

Az előző héten a futással kezdtem, hiszen ebben van a legnagyobb lemaradásom, itt kell nagyon sokat javulnom. Az elmúlt hetekben sikerült megfutnom párszor a nyári csúcsformában teljesített 1:08 óra körüli tíz kilométert, de ennél több van bennem, több kell, hogy legyen! Ezzel próbáltam motiválni magam, és úgy tűnik sikerült! A legutóbbi tíz kilométeremen az eddigi legjobbamat mentem, összesen 1:02:09 óra alatt, átlagosan 6:11 perces kilométereket futottam, ami nekem nagyon jó! Sőt, hihetetlen boldog voltam tőle! Persze elindult a kishangya, hogy akkor minél előbb egy órán belülre kellene szorítani az időt, de igyekszem nem elkövetni a túllelkesedés hibáját!

dsc_5101.JPG

Megnéztem az időket, és látszik, hogy a hetedik kilométertől estem vissza alaposan az előtte futott rekordidőről a korábbi csúcsra. Ekkor már éreztem, hogy nagyon fogy az erő, nagyon elfáradtam. Ebből egy dolog látszik egyértelműen, még kell erő, még szükséges jobb állóképesség, és persze (jó) pár kilogrammtól sem ártana megszabadulni még…

dsc_5114.JPG

A legközelebbi futáson megpróbálok majd még jobb lenni, tovább kitartani, de tudom, hogy ilyenkor kell vigyázni, és nem elkeseredni, ha esetleg nem jön megint ugyanaz, vagy jobb eredmény. Persze azért reménykedni, és küzdeni lehet, és kell!

dsc_5098.JPG

Nincs pánik, úgy érzem, jól haladok, és ha továbbra is ugyanígy edzek, és (kicsit talán még kevesebbet) eszem, akkor a fejlődés folyamatos lehet! Bízom benne, hogy az edzéstervem átvariálásával sikerül még többet, jobbat, nagyobbat elérni. Az újonnan kiválasztott módszerekről pedig a következő bejegyzésben írok! Addig is jó edzést mindenkinek!

Szólj hozzá

blog futás rekord felkészülés itt tartok futástechnika