2017. jan 30.

TESTÉKSZER futóknak télre!

írta: Béla Készül
TESTÉKSZER futóknak télre!

A dermesztő hideg sem hátráltatott, hogy új futós testékszerem legyen!

Mínusz tíz fok, dermesztő hideg fogadott reggel, de annyira elhatároztam magam, hogy nem tudott visszatartani! Az első pulzuskontrollos futásomon felbuzdulva nem volt kérdés, hogy most is méréssel futok, viszont a tartományt a teljesítményértékelésemnek megfelelően alakítottam ki, szóval 160-165 közötti pulzusértéken kellett mennem. Ez a határ nálam a „már megterhelő, de nem halsz meg” anerob, és az oxigénhiányos anaerob tartomány között.

img_20170130_082910.jpg

Sikerült tartanom a kitűzött célt, az átlag pulzusom 161, a maximum 166 volt, nagyon figyeltem rá, hogy benne maradjak a megállapított zónában. Ez a tempó magasabb, mint amivel legutóbb mentem, így kevésbé éreztem most kényelmesnek, de nem is pusztultam el tőle. A távom 4,56 kilométer volt, amit fél óra alatt, átlagosan 6:36 perces kilométerekkel tettem meg. Picit többet szerettem volna, de elkezdtem érezni a térdem, és inkább megálltam, viszont így is sikerült 465 kalóriától megszabadulni!

A nagy hír viszont, hogy felöltöttem magamra a futók téli testékszerét, amit szempillakőnek neveztem el! Volt belőle nagyobb is, de a pislogás hatására elhagytam!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran! Köszönöm!

Szólj hozzá

edzés motiváció futás edzésnapló testékszer pulzusmérés Béla Készül