2016. dec 27.

Így telt el egy szuper év!

írta: Béla Készül
Így telt el egy szuper év!

Kereken egy éve kezdtem el készülni, és egyúttal írni nektek! Rengeteg víz lefolyt azóta a Dunán, rengeteg edzésen, tanulságon vagyok túl, legyőzve önmagam többször! Így telt el egy év!

Már történelemnek tűnik, hogy 2015 nyarán kínkeservesen lefutottam az öt kilométeres BEFITRUN távot, amire akkor még csak túlsúlyos emberek nevezhettek. Az általam ducifutásnak titulált verseny, a közeg, önmagam legyőzése elindított egy vezérhangyát. A hangya helyes irányba terelésében egy kedves barát, Rita segített, aki az IRONMAN csapat egyik vezetőjeként egy nevezéssel lepett meg tavaly decemberben 5i50 Budapest triatlonversenyre. Itt indult el minden, amiről már ti is olvashattatok!

img_20161220_084633.jpg

Ebben az egy esztendőben rájöttem, mik a fő ellenségeim, és arra is, mennyire fontos a körülöttem levők, és a ti támogatásotok is! Megéltem apró sikereket, elértem mély holtpontokat, volt, hogy azt hittem, nem tudom megcsinálni, aztán mégis sikerült. Éltem át fájdalmat, nem is keveset, de végül sikerült csúcsformába lendülnöm, és hatalmas érzelmi töltetet kapva megcsináltam az 5i50 Budapest triatlonversenyt! Számításba vettem az eredményeimet, de pontosan emlékeztem a legviccesebb pillanatokra is!

dsc_0495.JPG

Segítségeteket kértem ezt követően tőletek, hogyan menjek tovább, és végül kialakult az új cél! Edzettem ezután nyaraláskor, értem el saját rekordokat, futottam sokat, és összesen közel húsz kilót fogytam. Eljött az első főpróba is, amit sikerrel teljesítettem, bár izgultam majdnem annyira, mint az első versenyen!

img_20161226_095158.jpg

Összességében szeretném nektek megköszönni, hogy immár ötvenkét hete olvastok, biztattok, támogattok, remélem, hogy akár a hibáimból okulással, akár esetleg motivációs forrásként tudok visszaadni ebből nektek! Az alábbi videóval szeretném még egyszer megköszönni ezt az évet, mindenkinek további jó készülést a következő esztendőre, hiszen, tudjátok: Béla készül, készüljetek Ti is!

Szólj hozzá

blog eredmény értékelés Béla Készül