2016. ápr 11.

Az első igazi erőpróba!

írta: Béla Készül
Az első igazi erőpróba!

Na, most kiderül, hogy hol tartok, most igazán oda kell tennem magam! Vajon sikerül? Mennyire fog megviselni? Íme, az első igazi erőpróba!

Amióta eldöntöttem, hogy totálisan kezdőként belekóstolok a triatlon világába és elindulok az 5i50 Budapesten, sok minden megváltozott. Sok-sok edzésen, küzdelmen, izzadáson, lelkesedésen, elkeseredésen és újabb fejfelemelésen vagyok túl, de mostanra egyértelművé vált, a lelkesedésemet nem fogom elhagyni! Lehet, sőt biztos, hogy kőkemény lesz, de összeszedem magam, tréningezek, amennyit lehet és megcsinálom! Ez nagyon jól hangzik és komolyan is gondolom, de most eljött a pillanat, hogy lemérjem, hol is tartok.

dsc_2313.JPG

Az első főpróba

A hétvégén ugyanis nekivágok és kipróbálom az 5i50 verseny kétharmadát egyben. Július 31-én majd másfél kilométer úszás, negyven kilométer kerékpározás és tíz kilométer futás vár rám. Vasárnap van egy tíz kilométeres futóverseny Ráckevén, ami tőlünk negyvenöt kilométerre van. A futásra beneveztem és utána jött az ötlet, hogy le kellene tekerni és aztán lefutni. Így a nagy triatlonos megmérettetésem kétharmadát egyben megpróbálnám, ráadásul azt a kettőt, amelyektől jobban tartok.

dsc_2320.JPG

Kicsit bennem van a félsz!

Az ötlet kiválónak tűnt, de ahogy múltak a napok és egyre közeledik az erőpróba, kicsit, na jó, nem kicsit elkezdtem tartani tőle. Vajon menni fog? Felkészültem eléggé? Bírni fogom? A félsz bennem valamelyest jogos, becslésem szerint két óra lesz a tekerés és utána fáradt lábakkal másfél óra a futás. Ez azért nem kevés ám, azt hiszem. De nem baj, meg kell csinálni!

dsc_2322.JPG

Készülök ám!

Az előjelek nem rosszak. Tegnap futottam 9,8 kilométert 1:11:06 óra alatt, ami 7:15 perces kilométerenkénti átlagtempónak felel meg. Tudom, hogy „normális” futóknak ez vicc, de én még sosem futottam ilyen jó időt, azaz magamhoz képest fejlődés és előrelépés. Nyilván ez a szint a bringázás után nem fog menni, de akkor sem rossz, na!

dsc_2314.JPG

Új eszköz a láthatáron!

Eddig egy régi mountain bike volt a legjobb „kétkerekű barátom”, de ez most változik! Egy régi barátomtól kaptam kölcsönbe egy trekking kerékpárt, ezzel fogok edzeni, illetve ezzel megyek a hétvégi versenyre is. A trekking egyébként az országúti bringa és a mountain bike keveréke, vékony a kereke, de közben mégsem országúti vagy versenybringa. Kíváncsian várom, hogyan szokunk össze majd!

Szóval hétvégén erőpróba, szorítsatok nagyon! Jövő héten beszámolok a fejleményekről, eredményekről, időkről, bár elsődleges célom, hogy végig tudjam csinálni! Bízunk a legjobbakban és küzdünk a végsőkig! Reméljük!

Szólj hozzá

blog kerékpár futás triatlon megmérettetés Béla Készül