2017. feb 07.

DUPLÁZTAM, rekordot döntöttem, és atléta is lettem!

írta: Béla Készül
DUPLÁZTAM, rekordot döntöttem, és atléta is lettem!

Ilyen még nem volt, de a tegnapi csúcs bringázás utána ma is tekerni voltam! Megérte!

Újfent a bringák közé mentem a napi edzésadagomat letudni, és valahogy úgy éreztem, hogy ma igazán oda tudom tenni majd magam. Valahogy összeálltak a dolgok, és bár az első tekert kör után éreztem, hogy tegnap is itt jártam, de utána az izmaim áldásukat adták az újabb megterhelésre.

img_20170207_103623_1.jpg

Két hegyet másztunk meg, és három extra sprintet is sikerült belecsempészni a group cycling órába. Utóbbi nagyon kemény: hegymenetben voltunk, azaz komoly ellenállással, és állva, tíz másodpercre olyan tempót kellett tekerni, amit csak bírunk, aztán hat másodpercig ülve tartani ezt, aztán kiállva csökkent a fordulatszám a normál hegymenetre. A sprintek alatt sikerült 120-as fordulat fölé is vinnem a mutatót, vele együtt persze a pulzusom is itt érte el a 171-es maximumot.

A rekordom mára a távolságban volt, több mint 22 kilométert bringáztam közel egy óra alatt, beleértve a sprinteket, és a két hegyet is, szóval ez azért, nekem legalábbis, nem rossz! A hab a tortán az alábbi megállapítása a mérő alkalmazásnak!

2.png

Juhú, öröm és boldogság, holnap pedig uszoda!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran! Köszönöm!

Szólj hozzá

edzés kerékpár rekord pulzusmérés Béla Készül group cycling kardióedzés #15000perc