2017. feb 10.

Egy bringás hét méltó lezárása!

írta: Béla Készül
Egy bringás hét méltó lezárása!

Először fordult elő, hogy három alkalommal tekertem egy héten, megérte!

A hét utolsó hétköznapját is edzéssel kezdtem, méghozzá újra group cycling órán tekerve! Először fordult elő velem, hogy öt napon belül három bringázás is volt, kicsit éreztem is a combomon, de nem volt vészes, bár a maximális pulzusom most volt a legnagyobb (177), és az átlag pulzusszám esetében is most mértem a legmagasabb értéket, 142 BPM-et. Ez magyarra fordítva annyit jelent, hogy kőkeményen leizzadtam, és el is fáradtam eléggé!

20170210_123903-animation.gif

Ezúttal 52 perc alatt több mint húsz kilométert sikerült bringázni, így a hétre összejött egy 60,4 kilométeres összmennyiség, ami azért nem rossz, bár futni bírnék ennyit egy hét alatt!

img_20170210_104328.jpg

Még két tekerős alkalmam van az operáció előtt, no meg egy úszás, és egy bónusz- vagy búcsúfutás vasárnap, azaz még négy edzés, és itt is a nap. Egyre többet gondolok rá, de igyekszem nem ráparázni nagyon! Minden rendben lesz, rendben kell lennie!

Béla készül, készüljetek Ti is!

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran! Köszönöm!

Szólj hozzá

kerékpár eredmény edzésnapló műtét pulzusmérés térdműtét Béla Készül group cycling #15000perc